Julius van de Laar

Stručnjak za digitalnu medijsku strategiju i komunikacije
Njemačka

Julius van de Laar je stručnjak u polju digitalne medijske strategije i komunikacija, koji ima veliko iskustvo u pripremanju kampanja. Savjetnik je za političare i političke stranke, nevladine organizacije i korporacije, tako što im daje strateške savjete o razvijanju strategija za ostvarivanje ciljeva kao što su: osvajanje izbora, rast i uključenje ciljane publike i oblikovanje javnog mnijenja.

Tokom predsjedničkih izbora u SAD 2012. godine, Julius van de Laar je radio u sklopu predsjedničke kampanje predsjednika Obame, kao regionalni GOTV direktor u državi Ohio, gdje se fokusirao na birače i sticanje novih pristalica kombiniranjem dokazanih strategija sa najnovijim medijima i taktikama velikih podataka. U 2007. i 2008. godini radio je za kampanju Obama za Ameriku u desetak država.

Nakon toga, van de Laar je radio kao viši strateg za njemačku Socijaldemokratsku partiju, kao i za druge stranke i kandidate širom Evrope.

Radio je kao savjetnik za neprofitne organizacije, start-upove i globalne organizacije, pružajući strateške savjete iz oblasti komunikacija. Van de Laar je čest TV i radio komentator, gdje pruža analize o aktuelnim političkim događajima, kampanjama i digitalnim komunikacijama. Čest je predavač na konferencijama i univerzitetima, drži radionice i treninge o vođenju kampanja i društvenih medija te savjetuje političare i poslovne lidere o strateškim komunikacijama.

“Kapital” magazin je nedavno odabrao Juliusa van de Laara kao jednog od “Top 40 nadolazećih talenata” njemačke politike.

Pratite Juliusa na twitter-u www.twitter.com/juliusvandelaar i saznajte više na www.juliusvandelaar.com